In l'era di u rapidu avanzamentu di a tecnulugia medica, i reparti intelligenti sò diventati un puntu focale di a mudernizazione di l'uspidale. L'anti-piaghe da decubitu di BEWATECmaterassointegra l'IoT (Internet of Things) d'avanguardia è l'analisi di big data, allineendu si perfettamente cù i requisiti di i reparti intelligenti in termini di intelligenza è precisione.




1. IoT intelligente, cura efficiente
Basatu annantu à i dispusitivi IoT intelligenti front-end, stu materasso anti-piaghe da decubitu pò catturà precisamente dati in tempu reale, cumprese metriche di pressione, modi operativi è notifiche d'alerta, è trasmetteli in sincronia à u sistema backend.

Questu elimina a necessità di tene registri manuali, riduce l'errori di raccolta di dati è, paragunatu à i materassi ad aria tradiziunali cù solu funzioni di gonfiaggio basiche, u materasso anti-piaghe da decubitu di BEWATEC presenta impostazioni persunalizate migliorate. I medichi ponu inserisce l'IMC di u paziente (calculatu da l'altezza è u pesu) per calibrà automaticamente l'impostazioni di pressione ottimali per e colonne d'aria, assicurendu un cunfortu ottimale per u corpu umanu.
2. Monitoraghju in tempu reale è avvisi precisi
In u passatu, u persunale infermieristicu duvia pattuglià spessu u repartu, chì ùn solu cunsumava assai energia, ma avia ancu punti cechi di monitoraghju.

Avà, cù questu Materasso Anti-piaghe da decubitu, quandu si verificanu soglie o situazioni anormali, u sistema emette immediatamente un avvisu, permettendu à u persunale medicu di risponde rapidamente è di piglià misure d'intervenzione, ottimizendu significativamente u prucessu infermieristicu è furnendu à i pazienti una cura più puntuale è prufessiunale.

L'applicazione di questu dispusitivu ùn solu permette un aghjurnamentu digitale in a gestione di a qualità infermieristica di l'uspidale, ma ancu, per mezu di un sistema di gestione di l'infurmazione, aiuta l'uspidali à ottimizà l'allocazione di e risorse è à migliurà i prucessi infermieristici, assicurendu efficacemente a sicurezza è u cunfortu di i pazienti durante l'uspitalisazione. Questu dimostra pienamente a prufonda integrazione di a tecnulugia medica muderna è di a cura umanistica.
Data di publicazione: 04-lugliu-2025