Guida CDC: Chjave di Cura di Posizionamentu Correttu per Prevenzione di VAP

In a pratica di l'assistenza sanitaria di ogni ghjornu, a cura di u posizionamentu propiu ùn hè micca solu un compitu di infermiera basica, ma una misura terapeutica cruciale è una strategia di prevenzione di e malatie. Recentemente, i Centri per u Controlu è a Prevenzione di Malattie (CDC) anu publicatu novi linee guida chì enfatizzanu l'elevazione di a testa di u lettu di u paci à trà 30 ° è 45 ° per prevene a pneumonia assuciata à i ventilatori (VAP).

VAP hè una cumplicazione significativa di l'infezione acquistata in l'uspitalu, chì spessu si trova in i pazienti chì ricevenu ventilazione meccanica. Ùn hè micca solu prolongà a permanenza in l'uspidale è aumenta i costi di trattamentu, ma pò ancu purtà à cumplicazioni gravi è ancu a morte. Sicondu l'ultimi dati di u CDC, a cura di u posizionamentu propiu riduce significativamente l'incidenza di VAP, migliurà cusì a ricuperazione di i pazienti è i risultati di u trattamentu.

A chjave per a cura di posizionamentu hè di aghjustà a postura di u paziente per facilità una respirazione è l'espettorazione megliu mentre minimizeghja u risicu di infezioni pulmonari. L'elevazione di a testa di u lettu à un angulu più grande di 30 ° aiuta à migliurà a ventilazione pulmonale, riduce a probabilità di u cuntenutu orale è gastricu reflux in a via aerea, è impedisce in modu efficace a VAP.
I prestatori di assistenza sanitaria duveranu monitorà da strettu l'assistenza di posizionamentu in a pratica di ogni ghjornu, in particulare per i pazienti chì necessitanu riposu prolongatu in lettu o ventilazione meccanica. L'aghjustamenti regulari è u mantenimentu di l'elevazione di a testa di u lettu cunsigliata sò misure preventive cruciali contr'à l'infezioni di l'uspidale.

U CDC urge à tutte l'istituzioni è i fornitori di assistenza sanitaria à aderisce strettamente à e migliori pratiche in u posizionamentu di l'assistenza per rinfurzà a qualità di l'assistenza sanitaria è salvaguardà a salute è a sicurezza di i pazienti. Queste linee guida ùn si applicanu micca solu à unità di terapia intensiva, ma ancu à altri dipartimenti medichi è strutture di infermiera, assicurendu una cura è un supportu ottimali per ogni paziente.

Conclusioni:

In a pratica di l'infermiera, seguità a guida CDC nantu à a cura di posizionamentu hè un passu criticu per assicurà a salvezza è a ricuperazione di i pazienti. Aumentendu i standard di infermiera è implementendu misure di prevenzione scientifica, pudemu riduce in modu cullettivu u risicu di infezioni acquistate in l'ospitale è furnisce servizii di salute più sicuri è più efficaci à i pazienti.

aimg

Tempu di post: Jul-11-2024