Recentemente, a Cummissione Naziunale di a Salute è ottu altri dipartimenti anu publicatu inseme l'"Opinioni nantu à u Rafforzamentu di a Custruzzione di a Capacità di u Serviziu Medicu di Terapia Intensiva", cù l'obiettivu di allargà efficacemente e risorse mediche di terapia intensiva è ottimizà a struttura è a dispusizione di e risorse mediche. Sicondu e linee guida, à a fine di u 2025, ci saranu 15 letti di terapia intensiva per 100.000 persone in tuttu u paese, cù 10 letti di terapia intensiva cunvertibili per 100.000 persone. Inoltre, u rapportu infermiera-lettu in l'unità di terapia intensiva cumpleta hè previstu di ghjunghje à 1:0,8, è u rapportu infermiera-paziente hè fissatu à 1:3.
Cum'è un fornitore chjave di apparecchiature mediche, u lettu d'ospedale elettricu A7 di BEWATEC si distingue per u so design intelligente unicu, cuntribuendu significativamente à migliurà l'efficienza infermieristica è à assicurà a sicurezza di i pazienti. Stu lettu di terapia intensiva di prima qualità ùn solu hà una funzione di inclinazione laterale chì riduce senza sforzu u travagliu per u persunale infermieristicu, ma include ancu un materiale di u pannellu posteriore chì permette a trasparenza à i raggi X. Sta funzione permette à i pazienti di sottumette si à esami radiologichi senza lascià u lettu, simplificendu assai u prucessu medicu.
A funzione d'inclinazione laterale di u lettu d'ospedale elettricu A7 hè particularmente degna di nota. Tipicamente, u riposizionamentu di i pazienti gravemente malati richiede a coordinazione di trè o quattru infermieri, un compitu chì richiede assai travagliu è chì pò mette à prova a salute fisica di i caregivers. Tuttavia, a funzione d'inclinazione di stu lettu pò esse cuntrullata senza intoppi per mezu di un pannellu, riducendu significativamente u travagliu di u persunale infermieristicu è migliurendu l'efficienza generale.
Inoltre, u lettu d'uspidale elettricu A7 hè dotatu di un sistema di monitoraghju intelligente. Utilizendu parechji sensori, raccoglie è carica continuamente i dati di u lettu è di i pazienti in un sistema BCS, furnendu monitoraghju in tempu reale è notifiche d'alerta à l'infermieri, assicurendu cusì a sicurezza di i pazienti. Stu cuncepimentu intelligente ùn solu migliora a qualità di l'assistenza medica, ma furnisce ancu un supportu precisu à i prufessiunali sanitari.
«U miglioramentu di a custruzzione di servizii medichi di terapia intensiva hè una cumpunente cruciale per prumove un sviluppu di alta qualità in l'assistenza sanitaria è custruisce una Cina sana», hà dichjaratu un rappresentante di BEWATEC. «Continueremu à innovà è à ottimizà i nostri prudutti per risponde à e crescenti esigenze di l'uspidali à tutti i livelli è à u crescente mercatu di l'assistenza sanitaria privata, pruteggendu a salute è a vita».
L'applicazione di stu lettu d'uspidale elettricu ùn solu migliora e capacità infermieristiche cumplete di l'istituzioni mediche, ma cuntribuisce ancu significativamente à a custruzzione cumpleta di una Cina sana. Cù l'avanzamentu di a tecnulugia è l'evoluzione di e richieste di u mercatu, si prevede chì u bisognu di apparecchiature mediche intelligenti simili crescerà, favurendu u sviluppu è l'espansione di tutta l'industria di l'apparecchiature mediche.
In u futuru, BEWATEC ferma impegnata in l'innuvazione è a ricerca, dendu cuntribuzioni più impurtanti à u prugressu di a custruzzione di servizii medichi di cura critica in u paese. Cum'è un esempiu eccezziunale di i so prudutti, u lettu d'uspidale elettricu A7 cuntinuerà à sfruttà i so vantaghji per migliurà l'efficienza di l'assistenza medica è assicurà a sicurezza di i pazienti, cuntribuendu à u sviluppu di l'assistenza sanitaria in Cina è oltre.
Data di publicazione: 30 di lugliu di u 2024