Bewatec hè à a testa di l'industria sanitaria cù e tecnulugie mediche intelligenti

— E suluzioni di prudutti di punta presentate à CMEF attiranu l'attenzione

L'89a Fiera Internaziunale di l'Attrezzatura Medica Cinese (CMEF) s'hè conclusa u 14 d'aprile di u 2024, marcandu a fine di un avvenimentu di quattru ghjorni chì hà riunitu prufessiunali di tuttu u mondu. Trà l'espositori chì si sò distinti, Bewatec hè ghjunta cum'è un capu di fila in a tecnulugia intelligente di a salute, affascinendu u publicu cù e so suluzioni innovative è i so prudutti d'avanguardia.

À u core di a vetrina di Bewatec ci eranu i so letti d'ospedale elettrichi, distinti da un sistema di guida centrale furnitu da a Germania. Quessi letti stabiliscenu novi standard per a sicurezza di i pazienti, furnendu una cura cumpleta chì varieghja da l'assistenza d'urgenza à a guarigione cumpleta. In particulare, l'enfasi di Bewatec nantu à l'infermiera di riabilitazione multi-pusizione ùn solu eleva a qualità di a cura, ma riduce ancu u travagliu infermieristicu, signalendu un cambiamentu di paradigma versu a furnitura di menu servizii medichi ma di qualità superiore.

Centrale à l'ecosistema sanitariu intelligente di Bewatec sò i so reparti intelligenti, chì presentanu u sistema BCS avanzatu. Quessi reparti monitoranu è analizzanu e cundizioni di i pazienti in tempu reale, tracciandu l'uscite da u lettu, l'aghjustamenti di a postura, i meccanismi di frenata è u statu di e sponde laterali. Quessi dati in tempu reale permettenu l'ottimisazione di i percorsi infermieristici è u miglioramentu di e misure di sicurezza di i pazienti, cù una forte attenzione à a rilevazione è l'interventu precoce.

Oltre à a semplice mostra di prudutti, Bewatec hà offertu suluzioni cumplete per a creazione di reparti orientati à a ricerca, attirendu una attenzione significativa è favurendu discussioni interessanti trà i participanti. I rapporti indicanu chì a portata di Bewatec si stende oltre e fruntiere, cù a so presenza cummerciale in più di 15 paesi, chì include partenariati cù più di 1.200 ospedali è ben 300.000 dispositivi terminali.

Bewatec sprime a so sincera gratitudine à tutti i prufessiunali chì anu onoratu a mostra CMEF cù a so presenza. L'impresa s'impegna à cuntinuà u so viaghju d'eccellenza è d'innuvazione, impegnata à spinghje i limiti di a tecnulugia intelligente per l'assistenza sanitaria. Guardendu à u futuru, Bewatec aspetta cun impazienza a so participazione à a 18a Cunferenza Naziunale di Medicina di Cure Critiche di l'Associazione Medica Cinese, prevista da u 9 à u 12 di maghju in Chengdu. Questu avvenimentu presenta un'altra opportunità per Bewatec di ricunnettassi cù l'esperti è i partenarii di l'industria, esplorendu cullettivamente l'avanguardia di a tecnulugia medica è e tendenze di sviluppu.

un


Data di publicazione: 24 d'aprile di u 2024