Bewatce hè à a testa di l'innuvazione intelligente in l'assistenza sanitaria cù u pad di monitoraghju di i segni vitali intelligenti iMattress

Cù l'invecchiamentu di a pupulazione mundiale è l'aumentu di u numeru di casi di malatie croniche, a dumanda di cure cumplete per i pazienti allettati à longu andà hè diventata sempre più critica. I metudi tradiziunali di monitoraghju di i segni vitali si basanu spessu nantu à registrazioni prugrammate da i prufessiunali sanitari, chì ùn solu aumentanu u so travagliu, ma ponu ancu purtà à cambiamenti cruciali di salute mancati per via di un monitoraghju ritardatu. Per affruntà sta sfida, Bewatce, un capu in suluzioni intelligenti per l'assistenza sanitaria, hà introduttu l'innovativu iMattress Smart Vital Signs Monitoring Pad, chì offre una suluzione di cura intelligente senza interruzioni per i pazienti allettati à longu andà.

L'iMattress utilizza una tecnulugia avanzata di rilevamentu di fibra ottica per monitorà i movimenti suttili di u corpu di i pazienti nantu à u lettu senza causà discomfort. Attraversu algoritmi di IA pruprietarii, questi dati sò tradutti in dati di segni vitali clinicamente pertinenti, cumprese a frequenza cardiaca è a frequenza respiratoria. In paragone à i dispositivi di monitoraghju tradiziunali, iMattress elimina a necessità di cavi è sensori ingombranti; basta à piazzallu sottu à u materasso, à 50 cm da a superficia, assicurendu un monitoraghju efficiente cù alta precisione è stabilità.
Sta tecnulugia rivoluzionaria ùn solu furnisce un monitoraghju efficiente è cunveniente, ma include ancu funzioni d'alerta in tempu reale. iMattress pò rilevà prontamente e cundizioni anormali di i pazienti è mandà alerti, permettendu à i prufessiunali sanitari di risponde più rapidamente è precisamente, aumentendu significativamente l'efficienza è a qualità di l'assistenza. Stu sistema di monitoraghju intelligente ùn solu aiuta i prufessiunali sanitari à rilevà è à trattà i cambiamenti in e cundizioni di salute di i pazienti in anticipu, ma riduce ancu i putenziali rischi medichi per via di un monitoraghju ritardatu, migliurendu cusì significativamente a sicurezza di i pazienti è a qualità di l'assistenza.

Cum'è pioniere in u settore di a salute intelligente in Germania, Bewatce hè stata dedicata à a ricerca è l'applicazione di sistemi di cura intelligenti in i reparti dapoi l'anni 1990. I so prudutti anu ottenutu un largu ricunniscenza è adozione in u mercatu europeu è sò avà promossi in u mondu sanu, purtendu parechje innovazioni è scoperte à l'industria sanitaria mundiale. iMattress, cum'è l'ultima realizazione in e soluzioni di salute intelligente di Bewatce, significa a leadership cuntinua di a cumpagnia è a capacità d'innuvazione in u campu di a tecnulugia di cura intelligente.

Oltre à i progressi tecnologichi, Bewatce s'impegna à l'ottimizazione cumpleta di i sistemi intelligenti di gestione sanitaria. Attraversu suluzioni intelligenti interconnesse, a cumpagnia aiuta l'istituzioni sanitarie à migliurà l'ambienti di gestione infermieristica, à aumentà l'efficienza è u cunfortu di u persunale infermieristicu, è cusì à elevà i standard infermieristici generali. Sta suluzione olistica di assistenza sanitaria intelligente ùn solu risponde à e esigenze di l'assistenza sanitaria muderna, ma pone ancu una basa solida per u sviluppu futuru di l'industria sanitaria.

U lanciu di iMattress Smart Vital Signs Monitoring Pad ùn solu rapprisenta l'ultimu avanzamentu di Bewatce in u campu di a salute intelligente, ma sottolinea ancu a leadership di a cumpagnia in a prumuzione di l'innuvazione glubale in a tecnulugia di a salute intelligente. Guardendu à u futuru, Bewatce cuntinuerà à sfruttà a so eccezziunale forza tecnologica è a so prufonda cunniscenza di l'assistenza sanitaria per furnisce suluzioni di salute intelligente più avanzate è affidabili per i pazienti è i prufessiunali sanitarii di u mondu sanu, cù l'obiettivu di creà un ambiente sanitariu più sicuru è più efficiente.

xw


Data di publicazione: 02-aostu-2024