Un Novu Benchmark in Smart Healthcare

Assistenza sanitaria intelligente

BEWATEC face passi avanti in u settore sanitariu cinese cullaburendu cù u Second Hospital di Jiaxing per sviluppà un prughjettu di dimostrazione di l'ospedale futuru.

BEWATEC hè entrata ufficialmente in u mercatu sanitariu cinese in u 2022, impegnata à accelerà a trasfurmazione digitale di l'istituzioni mediche in tutta a Cina. In l'ultimi trè anni, a cumpagnia hà stabilitu una forte presenza, servendu più di 70 prestigiosi ospedali, cumpresi 11 trà i Top 100 di a Cina. I so prudutti è suluzioni innovativi sò stati presentati ripetutamente in i media naziunali cum'è People's Daily Online è Xinhua News Agency.

Assistenza sanitaria intelligente

Paziente digitale

Spinta da l'iniziativa naziunale cinese "Future Hospital", BEWATEC hà collaboratu cù u Second Hospital di Jiaxing, vechju di seculi, per lancià un prughjettu di dimustrazione. À u so core ci hè una suluzione integrata di cura di i pazienti ricoverati cù gemelli digitali alimentata da u Smart Hospital Bed 4.0. Centrata nantu à una filusufia di u paziente prima, a suluzione affronta cinque dimensioni chjave: efficienza operativa, produttività infermieristica, cullaburazione in l'assistenza, sperienza di u paziente è impegnu di a famiglia - permettendu in fine un ecosistema di assistenza diversificatu è senza accumpagnatori.


Data di publicazione: 03 lug 2025